Įmonės kodas 305643640
PVM mokėtojo kodas LT100013906010
Vadovas Gintarė Mackelaitė,
Adresas M. Girdvainio g. 24-1, LT-10256 Vilnius
Mobilus telefonas : +37067674595
El. pašto adresas: info@marabel.lt
Tinklalapis https://marabel.lt
Grąžinimas ir keitimas
1. Per 14 dienų nuo prekės pristatymo ar gavimo dienos Pirkėjas turi teisę:
1.1. Pakeisti prekę į kitą dydį;
1.2. Pakeisti prekę į kitą prekę;
1.3. Atgauti už prekę sumokėtus pinigus.
1.4. Svarbu:
1.4.1. Pinigai grąžinami tik už įsigytą prekę.
1.4.2. Grąžinant prekę, patirtos siuntimo išlaidos nėra padengiamos.
1.4.3. Išimtiniais atvejais, kai prekė buvo brokuota ar sugadinta, siuntėjas apmoka visas patirtas siuntimo išlaidas.
Nekokybiškos prekės grąžinimas
2. Jeigu gavote nekokybišką prekę:
2.1. Apie tai galite pranešti el. paštu info@marabel.lt arba telefonu 860730547.
2.2. Priklausomai nuo broko pobūdžio, nekokybiškos prekės gali būti:
2.2.1. Tvarkomos;
2.2.2. Keičiamos į naujas;
2.2.3. Keičiamos į panašias;
2.2.4. Atitinkamai sumažinama prekės kaina;
2.2.5. Grąžinami sumokėti pinigai.
3. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
3.1. Prekes galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo gavimo dienos. (Ilgesnis terminas netaikomas.)
3.2. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje, nesugadintoje pakuotėje.
3.3. Prekė turi būti nepažeista.
3.4. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos:
3.4.1. Nenuplėštos apsauginės plėvelės;
3.4.2. Nesubraižyti paviršiai;
3.4.3. Nepakeisti komponentai ar kiti elementai.
(Pastaba: šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę.)
3.5. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pasikeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pasikeitimais.
3.6. Grąžinama prekė turi būti tokios pat komplektacijos, kokios ją gavo Pirkėjas.
4. Siuntoje, kurią reikia išsiųsti, turi būti:
4.1. Prekės (su etiketėmis ir originalioje pakuotėje);
4.2. Užpildytas grąžinimo aktas.
5. Pinigai už grąžintas prekes:
5.1. Grąžinami tik banko pavedimu į mokėtojo banko sąskaitą.
5.2. Grąžinimas atliekamas per 14 kalendorinių dienų.
Pristatymo informacija
6. Užsakant prekes, Pirkėjas įsipareigoja:
6.1. Nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
7. Prekes pristato:
7.1. Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
7.2. Pristatymo (transportavimo) mokestis pateikiamas užsakymo metu.
7.3. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas prekes priimantis asmuo, jas turi priimti Užsakovas.
8. Pardavėjo įsipareigojimai:
8.1. Išsiųsti prekes Pirkėjui per 1–3 darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo, jeigu nesusitarta kitaip.
8.2. Pristatyti prekes užsakyme nurodytu adresu ir terminais.
8.3. Jeigu paaiškėja, kad prekių negalima pristatyti per sutartą terminą, apie tai nedelsiant informuoti Pirkėją.
8.4. Išimtiniais atvejais pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
9. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo sąlygų neįvykdymą, jeigu:
9.1. Prekės Pirkėjui nepristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės.
9.2. Pristatymo sąlygų neįvykdymą lėmė nuo Pardavėjo nepriklausančios aplinkybės.
10. Prekių kiekio ir kokybės patikra:
10.1. Pirkėjas privalo atidžiai patikrinti prekių kiekį ir kokybę jų pristatymo metu.
10.2. Priimdamas prekę iš kurjerio, Pirkėjas privalo pasirašyti prekių pristatymo dokumentus, patvirtindamas, kad prekė jam buvo pristatyta.